فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

جایگاه اشراف فرماندهی در عملیات وعده صادق ۲ به روشنی مشهود بود

سردار «شوقانی» گفت: در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ جایگاه اشراف فرماندهی به روشنی مشهود بود و این امر موفقیت و پیروزی کامل را در این عملیات بزرگ به همراه داشت.
کد خبر: ۶۹۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲ - 13October 2024

در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ جایگاه اشراف فرماندهی به روشنی مشهود بودبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان در جشنواره استانی مالک اشتر ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان سمنان اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر در واقع فرصت طلایی برای شناسایی حوزه‌های کارآمد و اصلاح رده‌های تخصصی است و در حقیقت اشراف فرماندهی فرایندی هویت ساز و انگیزه بخش است.

این مسئول با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲ افزود: در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ جایگاه اشراف فرماندهی به روشنی مشهود بود و این امر موفقیت و پیروزی کامل را در این عملیات بزرگ به همراه داشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فرماندهان و مدیران سپاه پاسداران باید ابعاد مختلف شخصیت و ولایت پذیری مالک اشتر را به عنوان یک شاخص مورد توجه قرار دهند که به عنوان نماد این جشنواره است.

وی بیان داشت: مالک اشتر دشمن شناس و استوار در حراست و دفاع اسلام بود و قلبی مهربان داشت؛ حضور مالک باعث امید در جبهه حق و ناامیدی در جبهه باطل می‌شد، او دارای قوه هوشمندی بالا و بصیرتی فوق العاده بود، در مذاکره با دشمن فریب نمی‌خورد و تمام تلاشش در جبهه این بود که جایگاه ولایت آسیب نبیند و ان‌شاء‌الله هر یک از ما مالک اشتری برای رهبر معظم انقلاب باشیم‌.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحسن حسینی دیباجی»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دستان ماست و این پاسداری از انقلاب نشانه عشق به آرمان ها و دستاوردهای آن است.

وی بیان داشت: لباس پاسداری لباسی مقدس است چرا که این لباس امانت شهداست و لباس عزت، عشق و شهادت است و باید قدر آن را دانست و در راه پاسداری از انقلاب باید با خداوند معامله کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امانتداری، صداقت، خوب کارکردن، تلاش شبانه روزی، ایمان و اخلاص و ... از مهمترین شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار