شهید «محمد دادور قلاتی» :

در نماز جماعت شرکت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمد دادور قلاتی » می‌خوانیم: در نماز جماعت شرکت کنید و کمک های خود به جبهه ها را فراموش نکنید چرا که این انقلاب اسلامی با خون جوانان آبیاری شده است.
کد خبر: ۶۹۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «محمد دادور قلاتی» بیستم آبان ۱۳۴۶ در روستای قلات بالا از توابع بندرعباس به دنیا آمد. پدرش حسین  و مادرش کنیز نام داشت و در شغل کشاورزی گاهی همپای پدر و مادرش بود.

وی در سال‌های ۵۳ وقتی به سن هفت سالگی رسید به مدرسه رفت و با درس و مشق مانوس شد و زمانی که رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کرد او یک نوجوان ۱۳ ساله بود خود را برای مقطع دوم راهنمایی آماده کرده بود.

دادور قلاتی تحصیلات خود را تا سال دوم دانش‌سرای تربیت معلم ادامه داد و به عنوان یک بسیجی در جبهه نیز حضور داشت ،این دانش‌آموخته سال دوم دانش‌سرای تربیت معلم سرانجام ۲۰دی سال ۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

پیکر این دانشجوی شهید مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۷۶ پس از جستجو، در زادگاهش به خاک سپرده شد.مزار این شهید در روستای قلات بالا از توابع شهرستان بندرعباس قرار دارد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید محمد دادور قلاتی درباره نماز را می‌خوانیم:
 
پیامی که دارم این است در نماز جماعت شرکت کنید و کمک های خود به جبهه ها را فراموش نکنید چون که این انقلاب اسلامی از خون همین جوان های شما ملت شهیدپرور آبیاری شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار