دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی با فرمانده انتظامی استان

سرهنگ پاسدار فلاحی به همراه جمعی از کارکنان، با فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی دیدار کرد.
کد خبر: ۶۹۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 13October 2024

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با حضور در دفتر سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد و اظهار‌ داشت: از وظایف اصلی فراجا حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است که در کنار سایر سازمان‌ها به خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این راه تلاش می‌کنیم.

سردار شجاعی نسب اظهار داشت: فراجا توانسته در جای جای کشور اعتماد همگان را بدست آورد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین کار‌های در پیش رو ثبت و ضبط خاطرات مهم فرماندهان نیروی انتظامی با کمک اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است ودر این رابطه آماده هر گونه همکاری هستیم. 

در ادامه سرهنگ فلاحی بیان داشت: بخش عظیمی از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرهنگی است و آثار این اقدامات فرهنگی در جامعه نمود پیدا کرده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: تکمیل نمودن دانشنامه ناجا در دوران دفاع مقدس در حال انجام است و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا و ایثارگران، آماده همکاری با نیروی انتظامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد، شاهد گره‌های زیادی در عرصه‌های مختلف نظام هستیم و البته با تلاش و ایثارگری جان برکفان نیروی انتظامی این امر مهم یعنی برقراری امنیت حاصل شده است.

سرهنگ فلاحی با تشکر از همکاری فرماندهی و کارکنان انتظامی استان با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار