امام جمعه شهرستان پارسیان:

بسترسازی فرهنگی کتاب محور اصل مهمی در کتابخانه‌های عمومی تلقی می‌شود

حجت الاسلام «اسماعیل نیا» گفت: بسترسازی فرهنگی کتاب محور اصل مهمی در کتابخانه‌های عمومی تلقی می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «جواد اسماعیل نیا» امام جمعه پارسیان از کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهرستان پارسیان بازدید و از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمامی کتابداران در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان پارسیان، ضمن مناسب دیدن فضای داخلی کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر پارسیان، اظهار داشت: بستر‌سازی فرهنگی کتاب محور اصل مهمی در کتابخانه های عمومی تلقی می شود که در این راستا همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی جامعه دارای مسئولیت هستند.

وی اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه پارسیان را مرهون تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر کتابداران و فعالان فرهنگی دانست که  باید به صورت مستمر ادامه یابد.

امام جمعه شهرستان پارسیان کتابخانه ها را بساتین جامعه دانست و افزود: باید ضمن تلاش برای حل مسائل و مشکلات کتابداران و کتابخانه ها، برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه با همکاری آحاد جامعه و نهادهای فرهنگی راهکارهای جدید و اجرایی اندیشید.

در پایان «مرضیه دیلمی نژاد» رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارسیان گزارشی از وضعیت زیرساخت‌های کتابخانه‌ای شهرستان، فعالیت‌های فرهنگی کتاب محور و نیز ظرفیت‌های موجود جهت گسترش زیرساخت‌های کتابخانه ای موجود در شهرستان را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار