جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

حل مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله مهم کشور است

سرهنگ براتی گفت: اقتصاد زیربنایی، معادل اقتصاد مقاومتی است که برابر مضمون فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه؛ مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله مهم کشور است که باید حل شوند و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست‌های حوزه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۹۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 13October 2024

حل مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله مهم کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «حمحمد براتی» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج امروز (یکشنبه) در نشست گروه اقتصاد و زیربنایی سپاه استان خراسان‌ شمالی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست شناسایی مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در عرصه توسعه اقتصادی و زیربنایی خراسان شمالی است. رسالت اصلی این گروه، تلاش در جهت شناسایی و رفع چالش‌های پیش‌رو و توسعه همه جانبه استان است. 

وی افزود: گروه اقتصاد و زیربنایی استان به کمیته‌های پنج‌گانه شامل کمیته صنعت و معدن و تجارت، کمیته کشاورزی و دامپروری، کمیته بانوان، کمیته صنایع دستی و گردشگری، کمیته زیر ساخت تقسیم‌بندی شده است. این گروه در جهت ارتقای جایگاه اقتصادی و اشتغال استان فعالیت می‌کند که با حضور حدود ۳۰ نفر از نخبگان و صاحب‌نظران اقتصاد و اشتغال و فعالین بخش خصوصی صنایع و معادن و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

سرهنگ براتی گفت: اهمیت پرداختن به نظر نخبگان و کمک به ارتقای جایگاه اقتصاد و اشتغال از نکات مهمی هست که باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد. اقتصاد زیربنایی، معادل اقتصاد مقاومتی است که برابر مضمون فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه؛ مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله مهم کشور است که باید حل شوند و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست‌های حوزه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار