استاندار قزوین:

عرض اندام در مقابل حکومتی که متکی به حمایت مردم باشد کار آسانی نیست

«اعلایی» گفت: دشمنان امروز متوجه شده اند که عرض اندام در مقابل حکومتی که متکی به حمایت مردم باشد کار آسانی نیست و دشمنان از این همه قدرت متحیر مانده اند.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین در مراسم افتتاح مدرسه مرحوم سید عماد موسوی سگزآباد اظهار داشت: این روزها اتفاقاتی که در منطقه و دنیا رخ می دهد باعث شده داشته های نظام جمهوری اسلامی که متکی به اراده الهی است به رخ جهانیان کشیده شود.

وی افزود: دشمنان امروز متوجه شده اند که عرض اندام در مقابل حکومتی که متکی به حمایت مردم باشد کار آسانی نیست و دشمنان از این همه قدرت متحیر مانده اند.

علایی گفت: اتفاقات روزهای اخیر نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از توان داخلی خود برای روزهای سخت فکر و تمهیدات داشته است و همین مهم دشمنان را گرفتار کرده است. 

استاندار قزوین اضافه کرد: این اتفاق با اراده ملت و جان های پاکی بوده که فدای جمهوری اسلامی شده اند و ما مدیون آنها هستيم، موضوعی که باید برای نسل جدید هم تبیین شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: احداث فضایی به جهت تربیت نسل جدید که با ایثار مال از طرف یک خیر نیک اندیش و از خودگذشتگی اتفاق افتاده است بسیار ارزشمند است و به طور قطع اجر اخروی فراوانی را خواهد داشت و امیدواریم این مدرسه و سایر مدارس استان فضای مناسبی برای تربیت نخبگان اثرگذار در جامعه ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار