جانشین سپاه سنقروکلیایی:

شهادت یک ارزش و فرهنگ شهادت یک درس است

سرهنگ «مرادی» گفت: شهادت یک ارزش است و فرهنگ شهادت یک درس است که مردم جامعه می‌توانند  به آن افتخار کنند این امر برای نسل امروز باید نقل شود.
کد خبر: ۶۹۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 13October 2024

شهادت یک ارزش و فرهنگ شهادت یک درس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مرتضی مرادی» جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی در یادواره شهدای روستای تینمو این شهرستان، اظهار داشت: از منظر الهی، شهادت، فوز عظیم خوانده شده آن‌ها در پیشگاه خدا منزلتی بزرگ دارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی افزود: شهادت یک ارزش است و فرهنگ شهادت یک درس است که مردم جامعه می‌توانند  به آن افتخار کنند این امر برای نسل امروز باید نقل شود.

سرهنگ مرادی در ادامه عنوان کرد: شهادت، یکی از راه‌های رسیدن به منزلت در پیشگاه حق تعالی است شهید در نعمت‌های بیکران خداوند متنعم است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دستور جهاد دادند، خاطرنشان کرد: شما نسل جوان امروز پرچمداری کنید چرا که خون سید حسن نصرالله، حاج قاسم و فرماندهان جبهه مقاومت و شهدای سپاه، پیروزی عظیمی به‌دنبال دارد.

سرهنگ مرادی ضمن اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تضعیف باورهای دینی و اعتقادی مردم خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی در ادامه بیان کرد: در کنگره شهدا باید آثار قابل ارائه و اثرگذار باشد کنگره و یادواره شهدا فرصتی برای اتصال بین نسل اول انقلاب و نسل جوان باشد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: کنگره شهدا یک اقدام ماندگار و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  در جامعه به‌شمار می‌رود و حرکت بزرگ فرهنگی برای شناساندن فلسفه شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار