جعفری: شهید «سید حسن نصرالله» نماد مقاومت برای عصر حاضر و آیندگان است

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، شهید سید حسن نصرالله را نماد مقاومت برای عصر حاضر و آیندگان دانست و بر پرداختن بیشتر به ابعاد شخصیتی این شهید والامقام تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 13October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، ششمین جلسه شورای هماهنگی هنری جشنواره دفاع مقدس و مقاومت نیرو‌های مسلح (دیده‌بان) با موضوع «دستورالعمل اجرایی اولین جشنواره هنری دفاع مقدس و مقاومت نیرو‌های مسلح» در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با حضور «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس و با سرهنگ «سید مجید جوشقانی» رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و همچنین نمایندگان هنری سازمان‌های نیرو‌های مسلح برگزار شد.

جعفری:  شهید «سید حسن نصرالله» نماد مقاومت برای عصر حاضر و آیندگان

در ابتدای این جلسه جعفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و مقاومت، شهید سید حسن نصرالله را نماد مقاومت برای عصر حاضر و آیندگان دانست و بر پرداختن بیشتر به ابعاد شخصیتی این شهید والامقام تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از ابزار هنر برای تبیین وقایع کنونی به ویژه تحولات جبهه مقاومت و آثار و دستاورد‌های آن، نیاز نسل نوجوان و جوان امروز را دریافت مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت از دریچه هنر دانست. 

در این جلسه مفادی از دستورالعمل اجرایی اولین دوره جشنواره هنری دیده بان که قبلا پیش نویس آن توسط سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس تنظیم شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار