مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

انسجام نیروهای مسلح در تنبه اسرائیل به وحدت ملی انجامید

«واحد » با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای تضعیف روحیه جبهه مقاومت و جامعه ایران گذاشته بودافزود:اما با فرمایشات آرامش‌بخش مقام معظم رهبری و انسجام نیروهای مسلح در تنبه اسرائیل به وحدت ملی انجامید.
کد خبر: ۶۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 13October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار با «شاهین اسمعیلی» فرمانده مرزبانی استان که به مناسبت هفته فراجا انجام شد، اظهار داشت:دشمن تمام توان خود را برای تضعیف روحیه جبهه مقاومت و جامعه ایران گذاشته بود ولی با فرمایشات آرامش‌بخش مقام معظم رهبری و انسجام نیروهای مسلح در تنبه اسرائیل به وحدت ملی انجامید.
 
انسجام نیروهای مسلح در تنبه اسرائیل به وحدت ملی انجامید
 
مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل افزود:امروز احساس امنیت رژیم صهیونیستی از بین رفته، این رژیم بقای خود را در خطر جدی می‌بیند، اقتصادش به افول رفته، سرمایه‌گذاری متوقف شده، یهودی‌ها به سرزمین مادری‌شان بازگشتند، فضای ساسی داخلش ملتهب است و از همه مهم‌تر چشم‌انداز روشنی برای خود متصور نمی‌کند و چشم‌انداز شهروندانی که با وعده زندگی خوب کوچ کرده بود از بین رفته است.
 
واحد افزود: رژیم صهیونیستی بعد از جنایاتی که در غزه و دیگر نقاط خاورمیانه انجام داد همه ظرفیت‌های پیدا و پنهان خود را در تمام دنیا جمع کرد و از روی ناچاری تمامی برنامه‌های تروریستی و امنیتی خود را که برای روز مبادا گذاشته بود برای بقای خود اجرا کند، به اعتقاد بنده روزبه‌روز بی‌برنامه‌تر و بدون ظرفیت تر جنگ خود را با جبهه مقاومت و برخی از کشورهای منطقه گسترش می‌دهد.
 
 
در ادامه شاهین اسمعیلی فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: امریکا با در اختیار گذاشتن تسلیحات به اسرائیل از اقدامات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و از طرفی برخی از مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کردند.
 
فرمانده مرزبانی استان افزود: اقدامات رژیم صهیونیستیپ به دنبال احیای قدرت ازدست‌رفته خود است تا تصویر قدرتمندی از خود در منطقه نشان دهد و تصورش بر این است که به هر میزان ارعاب ایجاد کند تصویر قدرتمندی از خود به نمایش گذاشته تصویری که یک سال گذشته حماس با انجام عملیات طوفان اقصی آن را شکست و جمهوری اسلامی ایران در دفعات مختلف در حوزه میدانی و روانی به‌ویژه عملیات و عده صادق ۲ اعتبار رژیم صهیونیستی را در صحنه بین‌المللی زیر سؤال برد.
 
وی خاطرنشان کرد: نمازجمعه همیشه مبدأ تحولات مهم بوده و مقام معظم رهبری با حضور در نمازجمعه نصر و بین نمازگزاران که با استقبال پرشور مردم همراه شد و مردم از شهرهای دور و نزدیک در این نمازجمعه حضور یافتند و با فرمایشات محکم و آرامش خاطر به تهدیدت دشمن بی‌اعتنایی کردند و نشان دادند به دنبال شهادت هستیم.
 
سردار اسمعیلی با بیان اینکه هم‌زمان نمازجمعه نصر با بزرگداشت سالروز طوفان الاقصی و گرامیداشت مراسم سید مقاومت در یک محیط بزرگ انجام شد، اذعان کرد: مقام معظم رهبری از اقدام درخشان نیروهای مسلح دفاع و آن را قانونی و مشروع دانستند.
 
وی افزود: ما بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد حق داریم به تجاوزات دشمن متخاصم که به خاک جمهوری اسلامی تجاوز کند پاسخ دهیم و اسرائیل دو بار این خطا را کرد و انواع رذالت را علیه دانشمندان انجام داد و باید این عمل بازدارنده را انجام می‌دادیم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهای مدافع، راهبردی و بازدارنده هستند و مأموریت خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها