نماینده ولی فقیه در استان فارس:

تغییرات مدیریتی در فارس نباید باعث تعطیلی خدمت رسانی به مردم شود

آیت الله «دژکام» گفت: تغییر و تحول در مدیریت کلان استان فارس نباید موجب تعطیلی یا تعلل در خدمت رسانی و طرح های عمرانی فارس شود.
کد خبر: ۶۹۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 13October 2024

تغییرات مدیریتی در فارس نباید باعث تعطیلی خدمت رسانی به مردم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز صبح یکشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس اظهار داشت: طی سه سال گذشته محمد هادی ایمانیه به صورت خالصانه در استان فارس در حال فعالیت بود و تلاش های مستمری برای بهبود وضعیت استان فارس داشت.

وی اضافه کرد: دولت در تلاش بوده تا فردی ملی در استان فارس منصوب شود از این رو امید است کارهای خوبی که در استان فارس شروع شده نباید تعطیل یا معطل شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به ظرفیت استان فارس در تمامی عرصه ها، تصریح کرد: با توجه به هزینه هایی که برای اجرای طرح های عمرانی امید است پروژه هایی که در استان فارس شروع شده تعطیل نشود از این رو باید تمامی آحاد جامعه برای توسعه و نقش آفرینی وفاق ملی در جامعه  نقش آفرین باشند.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و مردم باید برای توسعه استان و کشور تلاش کنند و با همکاری یکدیگر میتوان به توسعه یافتگی دست یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار