تداوم حملات حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

حزب الله لبنان اعلام کرد که حملات جدیدی را علیه نظامیان، مواضع و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.
کد خبر: ۶۹۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 13October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید خود به نظامیان، مواضع و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

تداوم حملات حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر روز یکشنبه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در اطراف پادگان شومیرا را با چندین موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر روز یکشنبه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در خله ورده را با چندین موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در عملیات دیگری در ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر امروز به وقت محلی یکی از تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک «القوزح» با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده، این تانک را به آتش کشیده و خدمه آن را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

همچنین بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان صهیونیستی «زرعیت»، پایگاه صهیونیستی «تسوریت» در غرب کرمئیل و شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» را نیز موشک‌باران کردند.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۱:۱۵ ظهر امروز به وقت محلی، رزمندگان مقاومت اسلامی با گروهی از نظامیان متجاوز صهیونیست که تلاش داشتند از جنوب شهرک «القوزح» به این منطقه نفوذ کنند، به صورت مستقیم درگیر شده‌اند و به سمت آنان تیراندازی کرده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار