سردار رادان: اولويت پلیس در مقابله با سرقت، برگشت اموال سرقتی و دستگيری مالخران است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اهتمام جدی برای برگشت اموال سرقتی و دستگيری مالخران در اولويت پلیس در مقابله با سرقت است.
کد خبر: ۶۹۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ - 13October 2024

سردار رادان: برگشت اموال سرقتی و دستگيری مالخران؛ اولويت پلیس برای مقابله با سرقتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در سی‌وچهارمين جلسه کميسيون عمليات ويژه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی امروز (یکشنبه) در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در مسير خدمت و انجام وظيفه برای برقراری نظم و امنيت، فراز و نشيب‌های بسياری هست و برای عبور از آن بايد با بصيرت و معرفت عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از شهيد بودن و شهيد شدن در مسير بودن و در مسير ماندن مهم است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بيان اين که بايد ببينيم چگونه می‌شود از غبار، مه، فتنه و شيطنت عبور کرد، گفت: بايد در هوای مه‌آلود، مه‌شکن روشن کنيم که مسير ما همان ولايت و حرکت پشت سر ولی امر با گام‌های استوار است.

سردار رادان تصريح کرد: بايد ببينيم چگونه شهيد بودن به مثابه شهيد شدن است و چه قدر شهيد بودن مهم است.

وی ابراز داشت: برای رهروی از راه ولايت بايد استوار و مستحکم باشيم و در مسير بمانيم که ماندن در آن آزمايش دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: يکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسئله مقابله با سرقت دو موضوع است که اموال سرقتی بايد به مالباختگان بازگردانده شود و موضوع ديگر برخورد جدی و دستگيری مالخران است.

سردار رادان در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در استان خراسان رضوی، یادآور شد: این استان به‌واسطه ويژگی‌های خاص و وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام  يک استان خاص است.

وی تاکيد کرد: در نگاه کلی به پليس و مرزبانان استان خراسان رضوي می‌بينيم پليس رضوی اين افتخار را پيدا کرده نگهبان و محافظ زائر و مجاور باشد و چه زيبا است اين دو افتخار که در کوله‌بار و ره توشه‌تان قرار گرفته است. 

در پایان این نشست سردار رادان از فعالان دهه آخر صفر که نقش موثری در حماسه امنيت مشهد و خراسان رضوی داشتند تجليل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها