فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایذه:

خون پاک مردان مقاومت باعث تقویت این انقلاب امام زمانی خواهد بود

سرهنگ میرنام گفت: باید همواره چشم و گوشمان به ولی امر مسلمین جهان باشد که تحت هر شرایط سختی با قوت و امید، جهانیان و تمامی تحلیل‌گران جهان را به حیرت وا می‌دارد.
کد خبر: ۶۹۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶ - 14October 2024

خون پاک مردان مقاومت باعث تقویت این انقلاب امام زمانی خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «اکبر میرنام» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایذه شامگاه دیروز (یکشنبه) در همایش انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران سپاه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) با اشاره به مهمترین رویدادهای منطقه و جهان به ویژه حوادث اخیر جبهه مقاومت و شهادت سید محور مقاومت و تبلیغات منفی رسانه‌های معاند، اظهار داشت: یادگاران دوران پر فراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس، باید دلشان همچنان قرص باشد که انقلاب اسلامی با شهادت هر یک از بزرگانش قوی‌تر و محور مقاومت نیز به پشتوانه این انقلاب با قوت هر چه بیشتر گام‌های پرتوان خود را برای رسیدن به نقطه آرمانی، برمی‌دارد.

وی افزود: برخی‌ها گمان دارند، پس از شهادت سید محور مقاومت، جبهه انقلاب و محور مقاومت تضعیف شده اما بی شک خون پاک مردان بزرگی مانند شهیدان حاج «قاسم سلیمانی» و «سید حسن‌ نصرالله» و امثال این شخصیت‌های بزرگ، باعث تقویت و پیش برندگی این انقلاب امام زمانی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایذه ادامه داد: اکنون ایران اسلامی در اوج قدرت بوده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، به قله نزدیک شده‌ایم و این طبیعی است که در این مسیر پر فراز و نشیب حوادثی رخ داده و مشکلاتی برای ما ایجاد شود.

وی تصریح کرد: باید همواره چشم و گوشمان به ولی امر مسلمین جهان باشد که تحت هر شرایط سختی با قوت و امید، جهانیان و تمامی تحلیل‌گران جهان را به حیرت وا می‌دارد.

سرهنگ میرنام، خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن بعد از شهادت سید محور مقاومت «سید حسن نصرالله»، با حضور مقتدرانه خود در نماز دشمن شکن و وحدت‌آفرین جمعه نصر، حماسه‌ای به مراتب اثرگذارتر از وعده صادق ۲ ایجاد کرده و توطئه‌های دشمنان را مانند همیشه، نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار