ساخت تجهیزات ضد گلوله توسط شرکت‌های دانش بنیان

سردار فریبا با تاکید بر اینکه نیازمند حمایت و توجه در حوزه راه‌اندازی صنعت تجهیزات ضدگلوله هستیم، گفت: نمونه‌هایی از تجهیزات ضد گلوله توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شده است.
کد خبر: ۶۹۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ - 14October 2024

سردار «رضا فریبا» معاون آماد و پشتیبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه اینکه ورق‌های خودروهای ضدگلوله باید از خارج کشور وارد شود که نیازمند تامین ارز است، اظهار داشت: خوشبختانه در این حوزه با شرکت‌های دانش بنیان همکاری‌های خوبی را شروع کرده‌ایم و تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان تولید تجهیزات ضدگلوله برای خودروها را آغاز کرده‌اند.

ساخت تجهیزات ضد گلوله توسط شرکت‌های دانش بنیان

سردار فریبا با تاکید بر اینکه نیازمند حمایت و توجه در حوزه راه‌اندازی صنعت تجهیزات ضدگلوله هستیم، گفت: نمونه‌هایی از تجهیزات ضدگلوله توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شده است؛ قراردادهایی با این شرکت‌ها برای توسعه و تولید منعقد شده اما در کوتاه مدت برای تامین نیاز پلیس نیازمند واردات تجهیزات ضدگلوله مانند ورق‌های مخصوص هستیم.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا افزود: مرحله نخست تجهیز خودروهای ضدگلوله مربوط به پلیس مرزبانی است و به مرور در حال نوسازی ناوگان خودرویی مرزبانی با تجهیزات سنگین هستیم اما این مسئله نیازمند اعتبارات به مراتب بیشتری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها