مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد

غلام‌ویسی گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۵۰۰ برنامه ویژه در محورهای مختلف ورزشی در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 15October 2024

بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از سنندج، آمنه غلام‌ویسی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال، بیش از ۵۰۰ برنامه ویژه توسط این اداره‌کل طراحی و ارائه شده است.

این مسئول گفت: شعار هفته تربیت بدنی امسال «ایران قوی، ورزش قوی» تعیین شده و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این برنامه‌ها به بهترین نحو برگزار شوند.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با محوریت توجه به ورزش بانوان، ارتقاء ورزش همگانی و قهرمانی، و با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی طراحی شده است. اجرای تعاملی برنامه‌ها با آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط از ویژگی‌های مهم این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: برنامه‌هایی نظیر غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، و مراسم تجلیل از مسئولین ورزشی استان، از جمله رویدادهای این هفته خواهند بود. همچنین سومین دوره جشنواره ورزشی «دختران آفتاب ایران» ویژه دانش‌آموزان دختر، ورزش صبحگاهی برای کارکنان دولت، و رویدادهای ورزشی در بخش روستایی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده هستند.

وی ادامه داد: نشست‌های گفت‌وگو با جوانان و ورزشکاران، مسابقات کتابخوانی پیامکی، حضور مدیرکل و کارشناسان در برنامه‌های تلویزیونی جهت گفتگو با مردم، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و استاندار و همچنین جشنواره‌های ورزشی برای زنان خانه‌دار و کارمندان ادارات از دیگر برنامه‌های این هفته خواهند بود.

غلام‌ویسی عنوان کرد: دو پروژه ورزشی به مناسبت این هفته افتتاح و در اختیار مردم و جوانان قرار خواهد گرفت. همچنین، برای اولین بار یادواره شهدای ورزشکار با همکاری بسیج ورزشکاران و حضور مسئولین کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها