اهدای کتاب زندگی‌نامه سردار شهید رسولی به مقام معظم رهبری

در اقدامی شایسته، فرزند شهید «محمدعلی رسولی» کتاب زندگی‌نامه پدر بزرگوارش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد و امام خامنه‌ای با دستخط مبارک خود یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۹۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 14October 2024

اهدای کتاب زندگی‌نامه سردار شهید رسولی به مقام معظم رهبریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، کتاب ارزشمند «مسافران ملکوت» که به روایت زندگی پر افتخار سردار شهید «محمدعلی رسولی» از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و یکی از فرماندهان غرورآفرین لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان البرز پرداخته است، توسط فرزند ایشان، احمد رسولی به دفتر مقام معظم رهبری تقدیم شد.

این کتاب که حاصل تلاش مشترک نویسندگان توانمند، «علیرضا کمالی نیا» و «کاظم داداشی» است، به همت انتشارات حنظله به چاپ رسیده است و احمد رسولی با اهدای این اثر ارزشمند، یاد و خاطره پدر بزرگوارشان را گرامی داشته و ارادت خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند.

مقام معظم رهبری، با دستخط مبارک خویش بر روی عکس شهید رسولی، این هدیه ارزشمند را مورد عنایت قرار داده و با عبارت «بسم الله الرحمن الرحیم / سلام و رحمت خداوند و اولیائش بر شهید عزیز» یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

احمد رسولی نیز ضمن ابراز خرسندی از اهدای این کتاب به مقام معظم رهبری، بر ادامه راه شهدا و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و راه پدر تأکید کرد.

کتاب «مسافران ملکوت» روایتی شیوا و جذاب از زندگی سردار شهید محمدعلی رسولی است که از دوران کودکی تا زمان شهادت ایشان را به تصویر می‌کشد. این کتاب، علاوه بر معرفی شخصیت والای این شهید بزرگوار، برای نسل جوان نیز الگویی ارزشمند به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار