جلسه هماهنگی هجدهمین همایش تخصصی اساتید دفاع مقدس در البرز برگزار شد

جلسه هماهنگی هجدهمین همایش تخصصی اساتید دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در دفتر مدیرکل برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ - 14October 2024

جلسه هماهنگی هجدهمین همایش تخصصی اساتید دفاع مقدس در البرز برگزار شد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، جلسه هماهنگی هجدهمین همایش تخصصی (ویژه اساتید دفاع مقدس) با حضور سردارسرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و باهمت معاونت آموزش و پژوهش این اداره کل برگزار و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد مهم فراهم شد.

 در این جلسه با بررسی دقیق اقدامات اجرایی مراسم و برآورد‌های مالی، تصمیمات نهایی جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر این همایش اتخاذ گردید، هجدهمین همایش تخصصی اساتید دفاع مقدس با هدف تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه مقاومت در میان نسل جوان، روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در باشگاه فرهنگی میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

 در این همایش، اساتید برجسته و کارشناسان حوزه دفاع مقدس به بررسی دو موضوع مهم خواهند پرداخت. در بخش اول این نشست سردار «عبداله بیک‌زاده» به عنوان سخنران اصلی این بخش، به تبیین تاریخچه پیدایش و تحولات محور مقاومت از آغاز تا کنون خواهد پرداخت و نقش ایران اسلامی در شکل‌گیری و تقویت این محور را تشریح خواهد کرد.

در بخش دوم سردار سید «ابوالقاسم طباطبایی» فرمانده قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء (ص)، با ارائه آمار و مستندات، به تشریح نقش بی‌بدیل مهندسی نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس و دستاورد‌های شگفت‌انگیز این حوزه خواهد پرداخت. همچنین در حاشیه این همایش، از استاد نمونه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ درس دفاع مقدس استان البرز تجلیل به عمل خواهد آمد.

برگزاری همایش‌های تخصصی اساتید دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تبادل نظر و تجربیات اساتید این حوزه است. انتظار می‌رود این همایش نیز با استقبال گسترده اساتید و علاقه‌مندان به دفاع مقدس همراه باشد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار