کارگاه داستان‌نویسی در زاهدان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه داستان‌نویسی با موضوع پیامبر مهربانی(ص) در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ - 14October 2024

کارگاه داستان‌نویسی در زاهدان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «مصطفی سیاسر» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه داستان‌نویسی پیامبر مهربانی(ص) با هدف تولید داستان کوتاه در مورد پیامبر(ص)، استعدادیابی و آموزش و رشد داستان نویسی، تربیت نویسنده داستان کوتاه، بلند و سایر گونه‌های ادبی مورد نیاز این استان برگزار می‌شود.

وی آشنایی با اصول داستان نویسی را یکی از مهارت‌های لازم برای بسیاری از انسان‌ها دانست و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام‌نویسی و شرکت در این کارگاه مشخصات خود را به شماره ۰۹۹۰۸۱۴۳۷۵۳ ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتقال تجربه از ایده تا رمان و چگونگی ساخت شخصیت‌های چند بعدی در داستان به عنوان سرفصل‌های این کارگاه داستان نویسی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: کارگاه داستان‌نویسی پیامبر مهربانی(ص) با حضور یوسف قوجق و مهدی کفاش از نویسندگان برجسته کشور در حوزه هنری انقلاب اسلامی زاهدان واقع در آزادی پنجم روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۵ عصر برگزار می‌شود.

به گفته سیاسر برگزاری کارگاه‌های داستان نویسی باعث شکوفایی استعداد افراد خلاق و علاقمند و حمایت از آثار نویسندگان بومی، کمک به چاپ و انتشار آثار آنان در خلق آثار فاخر موثر است.

وی بیان کرد: این کارگاه با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، دبیرخانه جشنواره شعر و داستان نبوی و مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار