سردار رضایی: لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز/ کنترل اراذل و مقابله با گردن‌کشی ضروری است

جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر تسلط و اشراف اطلاعاتی و لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز گفت: کنترل اراذل و اوباش و مقابله با گردن کشی این افراد از جمله مسائلی است که حتما باید در دستور کار فرماندهان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 14October 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا در کمیسیون‌های امنیت منطقه‌ای غرب کشور که با حضور فرماندهان مرزبانی و یگان ویژه، جانشین معاونت عملیات فراجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه برگزار شد با تاکید بر تسلط و اشراف اطلاعاتی و لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز اظهار داشت: کنترل اراذل و اوباش و مقابله با گردن کشی این افراد از جمله مسائلی است که حتما باید در دستور کار فرماندهان قرار گیرد.

لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز/ کنترل اراذل و اوباش و مقابله با گردن‌کشی

سردار رضایی با تاکید بر شناسایی و طرد اتباع غیر مجاز ادامه داد: نظارت و اجرای انضباط عملیاتی و کنترل اقشار آسیب زا از دیگر مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار داشته باشد.

در ادامه سفر جانشین فرمانده کل انتظامی به کردستان به منظور بررسی و ساماندهی مسائل مرتبط با مرز‌ها و امنیت مناطق مرزی کمیسیون عملیات مرزبانی در شهرستان بانه به ریاست وی برگزار شد.

سردار رضایی در این کمیسیون که با حضور فرماندهان مرزبانی، انتظامی و یگان ویژه برگزار و هدف این کمیسیون را تقویت امنیت مرزها، پیشگیری از قاچاق کالا و انسان و همچنین ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی عنوان کرد.

وی در کمیسیون عملیات در مرز بانه به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و وظایف مرتبط با مدیریت و نظارت بر عملیات تجاری، قاچاق، و تردد مرزی اشاره داشت و گفت: این کمیسیون معمولاً به منظور نظارت بر امنیت مرزها، تسهیل تجارت قانونی، و پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی تشکیل می‌شود.

سردار رضایی بیان داشت: بانه یکی از شهر‌های مرزی در ایران است که دارای بازارچه‌های مرزی فعال و ارتباطات تجاری با کشور‌های همسایه است.

وی افزود: عملیات در این مرز می‌تواند شامل هماهنگی با نهاد‌های مختلف دولتی و امنیتی، مدیریت جریان کالا و افراد و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با قاچاق کالا باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار