دیدار مسئولین سپاه استان با خانواده شهید سیداصغرحسینی

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده شهید سیداصغر حسینی چالشتری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۹۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ - 14October 2024

دیدار مسئولین سپاه استان با خانواده شهید سیداصغرحسینیبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دیدار با خانواده شهید سیداصغر حسینی چالشتری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه اظهار کرد: وظیفه داریم به خانواده شهدا سرکشی کنیم. از سال گذشته نیز رزمایش رهروان شهدا در سپاه آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: از سال گذشته به مناسبت‌های مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، دیدار با ۱۵۰۰ خانواده شهید سهمیه استان چهارمحال و بختیاری بوده که امسال هم با هماهنگی‌های انجام شده نزدیک به ۲۵۰۰ خانواده شهید سرکشی شد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، تصریح کرد:خداوند خود را جانشین شهید در خانواده شهدا عنوان داشته که به همین دلیل باید منزل خانواده شهدا را بیت الله بدانیم.

سردار اکبری، گفت: به همراه حاج آقای محمدی مسئول محترم دفتر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خدمت رسیدیم تا سلامِ فرماندهی کل سپاه را خدمت شما ابلاغ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیداصغر حسینی چالشتری، گفت: امروز پرچم شهدا به دست رزمندگان جبهه مقاومت است و باید برای پیروزی مطلق آنها و شکست و نابودی کامل اسرائیل دعا کنیم.

وی افزود: پدران و مادران شهدا در حقیقت دُرِّ کمیاب هستند و حضور در خانواده‌های ایثار برای، اما افتخار است.

گفتنی است؛ برادران این شهید والامقام نیز ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، خاطراتی پیرامون انس شهید سیداصغر حسینی با قرآن کریم از سن ۸ سالگی را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار