فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

ارزش و منزلت جهادگران قابل ارزیابی نیست

سردار «رفیعی آتانی» گفت: ارزش و منزلت جهادگران در راه خدا قابل ارزیابی نیست و خداوند پاداش اصلی را به این جهادگران می دهد.
کد خبر: ۶۹۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ - 14October 2024

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ظهر امروز (دوشنبه) در آئین تجلیل از دانش آموزان جهادگر استان قزوین با بیان اینکه ارزش و منزلت جهادگران در راه خدا قابل ارزیابی نیست و خداوند پاداش اصلی به این جهادگران را می دهد.

وی با بیان اینکه اثر وضعی عمل صالح تا ابد در عالم ماندگار است، افزود: جهاد واقعی و ماندگار و بزرگتر جهاد با نفس و تقویت خود در برابر خواسته های نفس است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه اراده جمعی به کارگروهی منتهی می شود، تصریح کرد: جهادگران باید علاوه بر استمرار جهاد، در مقابل دشمن نیز به ایستند.

وی جهل، ناآگاهی و بدسلیقگی را مانع تحقق اراده انسان برای عمل خیر دانست و اضافه کرد: نیت در امر خیر، به اندازه انجام آن امر خیر، ارزش و جایگاه دارد.

رفیعی آتانی در پایان یادآور شد: نسل نوجوان و جوان ما باید به جایگاه و شان و منزلت پدر و مادر باور داشته و نسبت به حفظ عزت پدر و مادر خود مقید باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار