معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع):

رژیم صهیونیستی دیگر در امان نیست

سرهنگ «نصرالهی» گفت: وعده صادق ۱ و ۲ به‌روشنی، قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و دشمن اکنون می‌داند که ما می‌توانیم دورترین و حساس‌ترین پایگاه‌ها را هدف قرار دهیم و رژیم صهیونیستی دیگر در امان نیست.
کد خبر: ۶۹۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 15October 2024

هنر، ابزاری مؤثر در انتقال فرهنگ اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «کرم‌رضا نصراللهی» معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در آیین اختتامیه دومین سوگواره عکس اربعین (رحیل) که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد، با تأکید بر جایگاه هنر در جامعه اظهار داشت: جایگاه هنر امروز بر کسی پوشیده نیست و اهمیت آن در انتقال فرهنگ و ارزش‌های اسلامی به وضوح احساس می‌شود، زیرا هر ایده‌ای که در قالب هنر ارائه شود، می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی به نمونه‌هایی از آثار هنری اشاره کرد و افزود: شعری را در فضای مجازی دیدم که آیت‌الکرسی را به زبان شعر ترجمه کرده بود. این اثر بسیار زیبا و تأثیرگذار بود و نشان می‌دهد که هنر می‌تواند نقش مهمی در انتقال مفاهیم مذهبی و فرهنگی ایفا کند.

سرهنگ نصراللهی همچنین به جریان‌سازی فرهنگی در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شما نقش هنرمندان مؤثری در این زمینه ایفا کردید و مقام معظم رهبری نیز همواره در مورد جهاد در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صحبت کردند و بر لزوم تلاش در این زمینه‌ها تأکید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) به اقدامات اخیر مانند وعده صادق اشاره کرد و گفت: این اقدامات نشان‌دهنده سرمایه اجتماعی و همبستگی مردم است. اگر اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولین وجود نداشته باشد، موفقیت‌های ما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

سرهنگ نصراللهی با تأکید بر اهمیت تبیین و هنر، گفت: نقش هنرمندان و رسانه‌ها در این زمینه بسیار حیاتی است. امروز حتی عکس‌ها نیز تبدیل به رسانه شده‌اند و هر عکسی که تولید می‌شود، می‌تواند پیام خاصی را منتقل کند.

وی متذکر شد: وعده صادق ۱ و ۲ به‌روشنی، قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و دشمن اکنون می‌داند که ما می‌توانیم دورترین و حساس‌ترین پایگاه‌ها را هدف قرار دهیم و رژیم صهیونیستی دیگر در امان نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار