مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

پیکر یک شهید گمنام در اداره‌کل مخابرات مازندران تشییع و تدفین می‌شود

سرهنگ «سلامی» گفت: از تعداد ۸ شهید گمنام که امسال میهمان مردم مازندران می‌شوند، پیکر یک شهید گمنام در اداره‌کل مخابرات مازندران واقع در بابل تشییع و تدفین خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ - 15October 2024

پیکر مطهر یک شهید گمنام در اداره کل مخابرات مازندران تشییع و تدفین می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در دیدار با «علی نوروزی» سرپرست مدیریت مخابرات منطقه مازندران با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه میزبان ۸ شهید گمنام هستیم، اظهار داشت: یکی از این شهدا در محوطه اداره‌کل مخابرات استان در بابل تشییع و تدفین خواهد شد.

وی با اشاره به بازدیدی که از محل تدفین این شهید گمنام داشته است، افزود: بهترین مکان برای خاکسپاری انتخاب شده و باید هرچه سریع‌تر برای جانمایی و احداث یادمان این شهید گمنام اقدام شود.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه مردم شهرستان بابل دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده‌اند، ابراز داشت: یادمان این شهید گمنام به عنوان پایگاه معنوی دفاع مقدس باید مورد بهره برداری مردم و جوانان قرار بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه امسال از ۵۰ درخواست توانستیم ۸ درخواست را مصوب کنیم، گفت: پارک شهر (فرمانداری سابق) شهرستان آمل، اداره کل مخابرات استان واقع در بابل، بوستان بعثت بابلسر، روستای عسگرآباد بهشهر، مجتمع فرهنگی آدینه تنکابن، روستای طوله سرا فریدونکنار، روستای نوکلا منطقه بالاتجن قائمشهر و دهستان استخر پشت نکا میزبان این هشت شهید گمنام در ایام فاطمیه هستند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مازندران میزبان ۳۸۲ شهید گمنام در ۱۷۳ یادمان است، خاطرنشان کرد: شهدای گمنام استان مازندران در ۴۵ مراکز تفریحی و گردشگری، ۳۳ دانشگاه، ۱۰ مکان نظامی، هشت دستگاه دولتی، هفت اردوگاه، شش مصلی، ۲۱ گلزار شهدا و امامزادگان، ۳۳ روستا، ۱۰ حسینیه، مسجد و حوزه علمیه تدفین شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها