فرمانده سپاه خوزستان:

فروش سلاح برای استکبار جهانی به یک تجارت سودآور تبدیل شده است

سردار شاهوارپور گفت: در کشور آمریکا نیز ده‌ها کارخانه در حال تولید سلاح برای ترویج جنگ و خشونت در جهان هستند و فروش سلاح برای استکبار جهانی به یک تجارت سودآور تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۹۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ - 15October 2024

فروش سلاح برای استکبار جهانی به یک تجارت سودآور تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان دوشنبه شب در اختتامیه رویداد هنری «یوسف هور» در یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» اهواز اظهار داشت: سرلشکر شهید «علی هاشمی» آسایش و آرامش را به کشور هدیه کرد. هنرمندان گرامی استان با هنر و استعدادهای خود یکی از مولفه‌های ارزشمند و برجسته کارهای هنری را به تصویر کشیدند.

وی افزود: هنر می‌تواند شخصیت‌های مهم، برجسته و ارزشمند کشور ما را با خلاقیت و زیبایی خود زیباتر نشان دهد.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: شخصیت‌های برجسته ایرانی از ابتدای دوران انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن در راه مبارزه با داعش و تروریسم بین‌الملل سینه سپر کرده و مقابل دشمن ایستادند.

وی بیان داشت: «سید حسن نصرالله» نیز ۴۰ سال مقابل پلیدترین رژیم جنایتکار جهان مبارزه کرد و نیاز است چهره و شخصیت این شهید گرانقدر نیز با خلاقیت‌های هنری برای آیندگان به تصویر کشیده شود.

سردار شاهوارپور گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی یک رژیم توسعه طلب و متجاوز است که در تمام دوران تاریخ امورات خود را با جنگ می‌گذراند.

وی یادآور شد: در کشور آمریکا نیز ده‌ها کارخانه در حال تولید سلاح برای ترویج جنگ و خشونت در جهان هستند و فروش سلاح برای استکبار جهانی به یک تجارت سودآور تبدیل شده است.

فرمانده سپاه خوزستان خاطرنشان کرد: سرداران رشید اسلام نظیر سرلشکر شهید «علی هاشمی» سال‌ها مقابل رژیم بعث ایستادگی کردند و برای دفاع از خاک ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و رسالت معرفی آرمان‌های این شهدای گرانقدر به نسل‌های جدید بر عهده ماست.

این مسئول گفت: امروز رژیم صهیونیستی جنایتکار مردم غزه و لبنان را به صورت دسته جمعی با بمب‌های چندصد تنی مجازات می‌کند همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم مظلوم خوزستان و سایر شهرهای کشور به دست رژیم دست نشانده استکبار جهانی به خاک و خون کشیده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار