نماينده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

نیروهای مسلح پشتوانه امنیت هستند

سالاری گفت: امروز جمهوری اسلامی ايران با اتکا به نيروهای مسلح خود و در رأس آن‌ها نيروهای مرزبانی از امنيت مثال‌زدنی در بين همسايگان خود برخوردار است.
کد خبر: ۶۹۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 15October 2024

نیروهای مسلح پشتوانه امنیت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «عثمان سالاری» نماينده مردم تایباد، تربت جام، صالح آباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه انتخابیه خود ضمن دیدار با مرزبانان هنگ تایباد و بازدید از مرز در جریان آخرین تحولات مرزی قرار گرفت.

در این دیدار سالاری در سخنانی ضمن قدردانی از رشادت‌ها و ايثارگری‌های مرزبانان اظهارداشت: با وجود فرماندهان انقلابی و مردمی در بدنه نيروهای نظامی و انتظامی بخصوص مرزبانی امنيت مطلوبی در مرزهای کشورمان برقرار است. 

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ايران با اتکا به نيروهای مسلح خود و در رأس آن‌ها نيروهای مرزبانی از امنيت مثال‌زدنی در بين همسايگان خود برخوردار است.

نماينده مردم تایباد، تربت جام، صالح آباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن خداقوت به همه مرزبانان استان گفت: امیدوارم بتوانم در راستای کمک به رفع کمبودها و مشکلات در مرز در مجلس تلاش کنم. 

در ابتدای این دیدار سرهنگ «محمد محمودی» فرمانده هنگ مرزی تایباد ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعاليت‌های مرزبانی، به نقش امنيت پايدار در استان و حوزه شهرستان‌های مرزی اشاره کرد و اظهار داشت: امنيت پايدار مرزها بدون همكاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، مسئولين و به ويژه مرزنشينان وفادار، صبور و پای‌كار به شكل مطلوب و كارآمد محقق نمی‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان با وجود تمامی مشکلات و کمبودها در نقاط صفر مرزی با صلابت و عزت نفس در جهت پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنيت پايدار در مرزها ايستاده‌اند که اميدواريم مسئولين نسبت به مرز نگاه ويژه‌ای داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار