مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سراوان مطرح کرد؛

حضرت معصومه(س) بهترین الگو در ترویج حجاب

«سربندی» گفت: ازآنجایی‌که حضرت معصومه (س) باحجاب در اجتماع حضور داشت به الگوی بانوان و دختران مسلمان تبدیل شده تا هویت زن مسلمان را در جامعه نشان دهند.
کد خبر: ۶۹۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 15October 2024

حضرت معصومه(س) بهترین الگو در ترویج حجاببه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «مهدیه سربندی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سراوان، گفت: حضرت معصومه(س) خواهر بزرگوار امام رئوف امام مهربانی‌ها امام رضا(ع) که به فاطمه ثانی شهرت دارد الگوی بانوان و دختران مسلمان در باب ولایت‌مداری، عفاف و حجاب است.

وی افزود: حضرت معصومه(س) از چنان جایگاه والایی میان مسلمانان برخوردار است که روز ولادت ایشان را روز دختر نام‌گذاری کرده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: ازآنجایی‌که حجاب نماد تعهد به ارزش‌های دینی است و حضرت معصومه شخصیتی باحجاب و با حجب‌وحیا بود و در تمامی فعالیت‌هایی که داشت باحجاب حضور داشت تا نشان دهد حجاب مانع از حضور در اجتماع نخواهد شد به الگوی دختران در این زمینه تبدیل شده تا هویت زن مسلمان را در اجتماع به نمایش بگذارند.

سربندی تصریح کرد: مجموعه بسیج جامعه زنان با حمایت و پشتیبانی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان به مناسبت وفات این بانوی برجسته و بزرگ اسلام اقدام به برپایی موکب و خدمت‌رسانی به شهروندان سراوانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این موکب بانوان شیعه و اهل‌سنت حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران حضور داشتند و بار دیگر وحدت خود را به  رخ معاندین کشاندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها