مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

کنگره ملی شهدای غریب خوزستان نباید غریبانه برگزار شود

سردار مرادحاجتی گفت: نخستین یادواره شهدای غریب اسارت در خوزستان که به همت آزادگان در آبان سالجاری برگزار می‌شود باید به شکلی باشد که تاثیر آن را تا مدت‌ها در استان شاهد باشیم.
کد خبر: ۶۹۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 15October 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، دومین جلسه ستادی کنگره ملی شهدای غریب خوزستان امروز به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور جمعی از دست اندرکاران این رویداد ارزشی در سالن جلسات شهید جهان آرا اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه به اهمیت این کنگره پرداخت و اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای غریب اسارت در خوزستان که به همت آزادگان در آبان سال جاری برگزار می‌شود باید به شکلی باشد که تاثیر آن را تا مدت‌ها در استان شاهد باشیم.

کنگره ملی شهدای غریب خوزستان نباید غریبانه برگزار شود

وی به ضرورت تعیین روزشمار برای انجام امورات این رویداد اشاره کرد و افزود: توقع و انتظار از پایتخت حماسه، ایثار، جهاد و شهادت این است که چنین برنامه‌هایی را در سطحی فاخر برگزار کند چون استان ما بیشترین آمار شهدای غریب در اسارت را نیز داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: کمیته‌های مختلف باید روزانه گزارش عملکرد خود را ارائه دهند تا از قافله خدمت عقب نمانند. در این رویداد ارزشی کسی دنبال حکم و جایگاه و منصب نباشد و همه باید به صورت خادم در اختیار این خانواده‌های صبور باشیم.

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: مهمترین کمیته باید کمیته فرهنگی، هنری و رسانه‌ای باشد چرا که خروجی این رویداد باید توسط این کمیته‌ها به افکار عمومی و بلکه دنیا مخابره شود ضمن این که کار تبلیغی و اهداف این برنامه نیز باید هم اکنون توسط همین کمیته به خصوص در بستر فضای مجازی به جامعه تزریق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها