عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

کاشت رژیم صهیونیستی در منطقه توطئه غرب بود

«ابوشریف» گفت: کاشت رژیم صهیونیستی در منطقه توطئه غرب عنوان بود و طی ۱۰۰ سال گذشته شاهد ویرانی ملت فلسطین بودیم و در این مدت فلسطینی ها با غربی ها مقابله کردند و آخرین این پایداری نیز در طوفان الاقصی بود که رژیم صهیونیستی با واکنش شدید خود ماهیتش را به جهانیان نشان داد به گونه ای که سازمان های بین المللی نیز اذعان به نسل کشی در غزه دارند.
کد خبر: ۶۹۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 15October 2024

کاشت رژیم صهیونیستی در منطقه توطئه غرب بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ناصر ابوشریف» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دوشنبه شب در همایش کنگره بین‌اللمللی «امت مقاومت» با حضور چهره‌های ملی و بین المللی محور مقاومت در کرمانشاه اظهار داشت: اصل امت واحده اسلامی در احادیث نیز اشاره شده و غرب نیز چون این موضوع را به خوبی درک کرده با آن مقابله کرده تا امت واحد اسلامی شکل نگیرد.

ابوشریف معتقد است که حتی اگر فرض کنیم آمریکا کارش تمام شده و در منطقه حذف می‌شود اول باید به فکر اتحاد باشیم و بهترین راهبرد نیز اصل امت واحد اسلامی است.

از نگاه ابوشریف، انگلستان نمونه کشورهای غربی است که انواع جنایت را انجام داده است چرا که طبق پژوهش دانشگاه کمبریج در زمان استعمار هندوستان ۴۷ تریلیون دلار از منابع این کشور را غارت کرد لذا تمدن غربی به جای اینکه انسانی باشد بر جمجه‌های انسانها بنا شده است.

وی وجود رژیم صهیونیستی در منطقه را توطئه غرب عنوان کرد و گفت: طی ۱۰۰ سال گذشته شاهد ویرانی ملت فلسطین بودیم و در این مدت فلسطینی‌ها با غربی‌ها مقابله کردند و آخرین این پایداری نیز در طوفان الاقصی بود که رژیم صهیونیستی با واکنش شدید خود ماهیتش را به جهانیان نشان داد به گونه ای که سازمان های بین المللی نیز اذعان به نسل کشی در غزه دارند.

ابوشریف ادامه داد: روزانه ۵۰ کودک در غزه به شهادت می رسد و فقط در ۴۰ روز ابتدایی جنگ، رژیهم صهیونیستی از ۳۸ هزار تن بمب که معادل چهار بمب اتم می شود استفاده کرد در حالی که غزه فقط ۳۶۰ کیلومتر مربع مساحت دارد.

وی رژیم صهیونیستی را نوک پیکان غرب در منطقه دانست و گفت: اگر حمایت غرب نبود این رژیم یک ماه هم نمی توانست دوام بیاورد اما آمریکا ۵۰ هزار تن انواع مهمات در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد که ۱۴ هزار تن آن بمب های ۲ هزار تنی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه کشورهای عربی را در قبال جنایات رژیم صهیونیستی منفعل معرفی کرد و گفت: طوفان الاقصی ثابت کرد که جهان عرب صفر است، حتی برخی کشورهای عربی به اسراییل نیز کمک کردند و البته منظور رژیم‌های عربی است و ملت های عرب اینگونه نیستند.

ابوشریف به حمایت ایران، حزب الله لبنان و انصارالله یمن از فلسطین نیز اشاره کرد و افزود: در پروژه رهبری واحد در دنیای اسلام فرقی نمی‌کند عرب، شیعه، سنی، کرد یا ترک باشیم و مسئولیت بزرگ حمایت از این اصل بر عهده ما است. هرچند مسیر طولانی پیش رو داریم ولی در نهایت این راه بر اساس وعده خداوند به پیروزی ختم می شود.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که حضرت مهدی زمان ظهور جهان را پر از عدل می‌کنند اما صهیونیست‌ها اعتقاد دارند که تمام بشر یا باید مرده باشند یا خدمتکار آنها باشند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با اینکه ما در این مسیر بسیاری از رهبرانمان را از دست دادیم اما چون ایمان داریم هرگز به عقب بر نمی‌گردیم و به این خط ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار