آغاز اجلاسیه شهدای شاهرود با گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس

همایش رزمندگان دفاع مقدس به عنوان اولین برنامه اجلاسیه ۱۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 15October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان شاهرود با حضور ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهرستان شاهرود در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهرستان شاهرود به عنوان اولین برنامه اجلاسیه ۱۷۰۰ شهید این شهرستان  امروز برگزار شد.

در این همایش سرهنگ «محمدمهدی اسماعیلی» فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت شهدای مقاومت و خدمت با اشاره به برگزاری دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود و برگزاری همایش رزمندگان شهرستان در دفاع مقدس به عنوان اولین برنامه اجلاسیه، اظهار داشت: محوریت برنامه‌های اجلاسیه از گلزار شهدا شاهرود با برپایی بیش از ۸۰ غرفه طرح اسوه استانی پایگاه‌ها و اقشار بسیج برتر و در ادامه نمایشگاه‌ها وبرنامه‌های متنوع فرهنگی هنری تا مصلی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم با اشاره به اینکه در چهل سال دوم انقلاب اسلامی باید از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنیم، افزود: شما ایثارگران آن دوران را درک کردید و ما باید تلاش کنیم بتوانیم ارزش‌های آن دوران را پاسداری کنیم.

دبیر اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با اشاره به شبهات فراوان در مورد دفاع مقدس در اذهان نسل نوجوان و جوان جامعه افزود: باید شبهه‌ها در مورد دفاع مقدس را پاسخ دهیم و این کار شما ایثارگران و رزمندگان است که آن دوران را درک کرده اید.

وی تاکید کرد: شما رزمندگان در عرصه جنگ سخت و نرم اثرگذار هستید و باید در جهاد فرهنگی و اجتماعی و نقش خود را به خوبی ایفا نمایید.

اجلاسیه ۱۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود عصر امروز با افتتاح نمایشگاه‌ها با حضور مسئولان استانی بصورت رسمی به مدت ۳ روز در گلزار شهدا و مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر گشایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار