سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل:

 جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در محور مقاومت، حاصل مجاهدت فرزندان نظام است

«پیرفلک» گفت:  جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت، حاصل تلاش و مجاهدت جوانان و فرزندان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۶۹۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 15October 2024

 جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در محور مقاومت، حاصل مجاهدت فرزندان نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «علی پیرفلک» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل امروز در جلسه با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان، اظهار داشت: بحث تکریم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این شهرستان سالانه نسبت به برگزاری این برنامه اهتمام ویژه دارد.

پیرفلک با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا در مناطق مختلف شهرستان افزود: یادواره‌ها در مناسبت‌های مختلف به صورت مردمی و با استقبال ویژه‌ای برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه جایگاه شهرستان بابل باید مورد توجه قرار گیرد، اذعان داشت: در بحث دفاع مقدس هرچه هزینه کنیم نتیجه آن را در حفظ اقتدار، سرافرازی و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی در عرصه جهانی را خواهیم دید و جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت، حاصل تلاش و مجاهدت جوانان و فرزندان این مرز و بوم است.

پیرفلک با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ شناختی و ترکیبی و هجمه‌های دشمان باید هنر ما این باشد که با اجرای برنامه‌های دفاع مقدس انتقال پیام و انتقال نسل اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها