برگزاری روز دوم همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه

همایش بین‌المللی امت مقاومت با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و استانداری کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۹۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 15October 2024
برگزاری روز دوم همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، همایش بین‌المللی «امت مقاومت» از روز گذشته ۲۳مهرماه به مدت دو روز با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و استانداری کرمانشاه در تالار برق این شهرستان در حال برگزاری است.
 
این همایش با حضور مسئولین کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف منطقه در چهار محور حکمرانی مقاومت، دیپلماسی مقاومت، جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی و اصل مقاومت در قرآن کریم به همت دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است.
 
در روز نخست همایش علاوه بر سخنرانی مسئولان استان کرمانشاه «قباد محمدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه و ماموستا ملا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، از چهره‌های بین‌المللی «ناصر ابو شریف» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و شیخ «جواد امین» یکی از علمای سوریه و عضو مجمع جهانی اهل‌بیت سخنرانی کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار