نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

یوم‌الله ۱۳ آبان روز تحقیر استکبار جهانی است

شاهرخی گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی روزی ماندگار در نظام جمهوری اسلامی و یوم‌الله ۱۳ آبان روز تحقیر استکبار است.
کد خبر: ۶۹۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸ - 15October 2024

یوم‌الله ۱۳ آبان روز تحقیر استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز ۲۴ مهرماه در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، این روز را روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: تبعید حضرت امام (ره) به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی، حوادث مهم گره خورده در روز ۱۳ آبان در سال‌های مختلف کشور بوده که وجه مشترک همه آنها مبارزه با استکبار است و ما باید با تعلیم و تربیت آن را در بین دانش آموزان روشنگری و تبیین کنیم.

وی روز ۱۳ آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می‌دهد که آنها توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند.

 حجت‌الاسلام غلامی سرپرست شورای تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه، اضافه: روز ۱۳ آبان امسال روزی است که با حضور دانش آموزان و مردم یک حماسه ماندگار دیگر در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: روز ۱۳ آبان امسال با شرایط خاص مردم مقاوم فلسطین و غزه گره خورده و باید موضوع استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی گسترده‌تر در میان حضور دانش آموزان و مردم تجلی پیدا کند.

 سرپرست شورای تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تشکیل کارگروه‌هایی برای برگزاری هر چه‌بهتر برنامه‌های ۱۳ آبان، گفت: این برنامه‌ها در سطح ۲۴ منطقه استان برگزار خواهد شد.

غلامی ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در خرم‌آباد رأس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر خرم‌آباد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۸ کارگروه تخصصی برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های یوم‌الله ۱۳ آبان تشکیل شده، گفت: هر یک از این کارگروه‌ها به صورت اختصاصی نقشی را در این روز ایفا خواهند کرد.

 در این جلسه هم دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه با همدیگر در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار