سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی ادامه روند تشدید جنایات جنگی رژیم اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی به ویژه در شمال منطقه غزه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۶۹۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷ - 15October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سازمان همکاری اسلامی ادامه روند تشدید جنایات جنگی رژیم اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی به ویژه در شمال منطقه غزه را به شدت محکوم کرد و آن را در راستای تلاش برای کوچ اجباری، پاکسازی نژادی و نسل کشی ملت فلسطین برشمرد.

سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

این سازمان، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول ادامه جنگ و تروریسم سازمان یافته‌ای دانست که علیه ملت فلسطین اِعمال می‌کند و منجر به شهادت بیش از ۴۲۲۸۹ شهروند و مجروحیت بیش از ۹۸ هزار تن شده است که اکثریت آنان زنان و کودکان هستند.

همچنین در پی این اقدامات، هزاران تن مفقود شده و زیر آوار هستند. سازمان همکاری اسلامی لزوم اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل اشغالگر و بازخواست از آن به علت همه جنایات و نقض‌های مستمر را خواستار شد.

این سازمان همچنین از شورای امنیت سازمان ملل خواست به وظایف خود عمل، مصوبات خود را اجرا، و آتش بس فوری و فراگیر برقرار کند و افزود: شورای امنیت باید به نقض مکرر قوانین بین المللی و مصوبات مربوطه سازمان ملل به دست رژیم اشغالگر اسرائیل پایان دهد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار