عضو مجلس خبرگان رهبری:

کم توجهی به آموزه‌های دینی عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم توجهی به دین و آموزه‌های دینی در جامعه است.
کد خبر: ۶۹۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ - 15October 2024

کم توجهی به آموزه‌های دینی عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «وعد مرادبیگی» در آیین افتتاحیه دروس رشته تخصصی مشاوره اسلامی اظهار داشت: دین برای تمام مشکلات فرا روی بشر برنامه‌های خاصی دارد که کارشناسان و متخصصان در هر زمان می‌توانند آنها را استنباط و بکار گیری نمایند.

وی افزود: اگر آسیب‌های اجتماعی و روحی روانی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی، مشکلات تحصیلی، اختلافات خانوادگی، نارضایتی شغلی، اضطراب، افسردگی و... درزندگی صنعتی امروزی گسترش پیدا کرده است به این دلیل است که کمتر به دین و آموزه‌های آن توجه شده است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر جهاد سیاسی و بصیرت افزایی جامعه به عنوان یکی از رویکرد‌های مهم فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون خاطر نشان کرد:بنده دست یاری به طرف طلاب و روحانیون دراز می‌کنم چرا که روحانیون و طلاب با مشاوره‌های خود می‌توانند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش اختلاف سلیقه کارکنان و خدمت رسانی مطلوب به مردم موثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین «مرادبیگی» در پایان گفت: اکنون که رشته مشاوره اسلامی در استان دایر شده است امیدواریم که طلاب و روحانیون استان از این ظرفیت نیز بهره کافی برده و بتوانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار