اجتماع مردم سیستان در محکومیت اهانت اسرائیل به علما

اجتماع اقشار مختلف مردم دارالولایه سیستان در محکومیت توهین رژیم صهیونیستی به مقام معظم رهبری و مرجع تشیع آیت‌الله سیستانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷ - 15October 2024

اجتماع مردم سیستان در محکومیت اهانت اسرائیل به علمابه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، اجتماع اقشار مختلف مردم دارالولایه سیستان در محکومیت توهین رژیم صهیونیستی به مقام معظم رهبری و مرجع تشیع آیت‌الله سیستانی در مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل برگزار شد.

رسانه‌های عبری زبان در روزهای اخیر تصاویری منتشر کردند که در آن آیت‌الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر دینی در عراق جزء اهداف اسرائیل برای ترور نشان داده شده بود.

مدیریت حوزه علمیه سفیران هدایت المهدی(عج) شهرستان زابل در این مراسم ضمن محکومیت جنایت اسرائیل در غزه و لبنان به خبرنگار تسنیم گفت: حرکات رژیم صهیونیستی نشان از گیر افتادن آن در باتلاقی است که هر قدر بیشتر دست و پا بزند زودتر غرق خواهد شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل نیز با اشاره به سوره مبارکه مائدة آیه 56 گفت: خداوند متعال فرموده همیشه حزب‌الله غالب خواهد شد. رژیم صهیونیستی ترسو و بزدل است و همیشه سعی بر تهدید دارند اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و طبق فرموده امام خمینی(ره) اسرائیل و همدستانش از روی کره خاکی محو و نابود خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار