درخشش خبرنگار لرستانی در جشنواره ملی «مَحرم مُحرّم»

« ابراهیم شریفی»، حائز عنوان برگزیده بخش تیتر سیزدهمین سوگواره ملی «مَحرم مُحرّم» شد.
کد خبر: ۶۹۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲ - 15October 2024

درخشش خبرنگار لرستانی در جشنواره ملی «مَحرم مُحرّم»به گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، در اختتامیه سیزدهمین سوگواره ملی «مَحرم مُحرّم» که همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور «حسن مسلمی نائینی»، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در سالن همایش‌های پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، از منتخبان این سوگواره ملی در بخش‌های گفت‌وگو، تیتر، گزارش، عکس، داستان، دلنوشته، تایپوگرافی و ... تجلیل شد که ابراهیم شریفی سردبیر ایسنا لرستان با کسب رتبه دوم تیتر در جمع برگزیدگان حضور داشت و مورد تجلیل قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش، در بخش گفت‌وگو اکرم یوسفی پارسا از همدان، عاطفه ابرارپیراسته و علی اکبری‌ساجد از همدان برگزیده شدند.

در بخش تیتر مجید کیان از ایلام، ابراهیم شریفی از لرستان، حمیدرضا کیاسی از سیستان و بلوچستان، در بخش گزارش محبوبه علی‌آقایی از کرمانشاه، فرنوش رئیسی از همدان و فاطمه احمدیان از کرمانشاه برگزیده شدند.

همچنین، یاسر محمدخانی از اراک در بخش عکاسی، مبینا عیدانی از آبادان در بخش عکس، سیدرضا مقصودی از شازند در بخش عکس، حمیدرضا حبیبی از قوچان در بخش عکس، معصومه البوغبیش از قم در بخش دلنوشته و فاطمه فروغی‌فرد از خوزستان در بخش دلنوشته از دیگر منتخبان این سوگواره ملی بودند.

زهرا ابرومند از همدان در بخش دلنوشته، زهرا شعبانی از اهواز در بخش عکس، زهرا وزینی‌راغب از همدان در بخش عکس، عاطفه بیاجیان از اسداباد در بخش عکس، یگانه طیبی از اراک در بخش عکس و مریم حاصلی از تهران رد دو بخش عکس و تایپوگرافی برگزیده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار