حماس: طرح ضد انسانی اسرائیل در شمال غزه، شکست می‌خورد

رژیم صهیونیستی اخیرا طرح ضد انسانی برای اشغال نوار غزه ارائه کرده است. یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، تأکید کرد که صهیونیست‌ها باز هم شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۶۹۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 15October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه امروز سه‌شنبه تأکید کرد که آنچه در شمال نوار غزه رخ می‌دهد، یک کشتارجمعی کامل است که اسرائیل علیه غیرنظامیان انجام می‌دهد. 

حماس: طرح ضد انسانی اسرائیل در شمال غزه، شکست می‌خورد

حمدان به شبکه خبری الجزیره گفت: جنایات اسرائیل در شمال نوار غزه در راستای خبر‌هایی درباره اجرای مرحله جدیدی از کشتارجمعی توسط اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از طرح جدید اسرائیل، جداکردن شمال نوار غزه از جنوب آن و آواره‌کردن ساکنانش است، تصریح کرد: ما در برابر یکی از پست‌ترین طرح‌های نظامی هستیم که فرماندهانی آن را طراحی کردند که هیچ اخلاقی ندارند.

طرح ضدانسانی صهیونیست‌ها برای شمال نوار غزه چیست؟

طرح جدید ژنرال‌های صهیونیست که به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل ارائه شده، مبتنی بر این ایده است که رژیم صهیونیستی با اعمال فشار به ساکنان شمال نوار غزه، می‌تواند حماس و یحیی السنوار رهبر آن را مجبور به تسلیم کند. مرحله نخست این طرح، درخواست از ساکنان غیرنظامی برای تخلیه شمال نوار غزه و حرکت به سمت جنوب این منطقه است.

بر اساس این طرح، هر یک از ساکنان که در این منطقه باقی بماند، به‌عنوان نیروی جنگی به‌حساب خواهد رفت و بدین معناست رژیم صهیونیستی خواهد توانست این افراد را به شهادت برساند.

صهیونیست‌ها برای تکمیل طرح خود، تصمیم گرفته‌اند که اجازه ورود آب غذا دارو و سوخت را به شمال نوار غزه ندهند؛ لذا اسرائیل شمال نوار غزه را برای یک مدت نامحدود اشغال خواهد کرد تا بتواند به‌زعم خود، حماس را از این منطقه خارج کرده و نوار غزه را به دو بخش تقسیم کند.

حمدان ضمن درخواست از جامعه بین‌الملل برای اتخاذ تصمیماتی برای حمایت از غیرنظامیان بی دفاع و توقف کشتار جمعی خاطر نشان کرد: چشم پوشی جامعه بین‌الملل از جنایات اسرائیل، یک شکست بی سابقه در ارزش‌های انسانی به شمار می‌رود.

 وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا مسئول کشتار‌ها جنایات و جنگ کشتار جمعی است، از کشور‌های عربی و اسلامی خواستار اقدام فوری شد و تاکید کرد که این کشور‌ها باید به مسئولیت سیاسی خود در توقف این کشتار عمل کند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار