وداع زائران کریمه اهل بیت با پیکر شهیدالقدس سردار «نیلفروشان»

مراسم وداع با پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان با حضور پر شور خانواده‌های معظم شهدا و زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹ - 16October 2024

وداع زائران کریمه اهل بیت با پیکر شهیدالقدس سردار «نیلفروشان»به گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم وداع با پیکر شهیدالقدس، سردار شهید عباس نیلفروشان، شامگاه سه شنبه با حضور پر شور زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) و خانواده‌های معظم شهدا در صحن صاحب الزمان (عج) حرم مطهر برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی از اساتید حوزه علمیه با اشاره به نصرت الهی به تبیین پیروزی حق اظهار داشت: اراده خدا بر نصرت و پیروزی جبهه حق و مسلمانان است و انشالله نابودی اسرائیل خبیث نزدیک است.

در ادامه و پس از مرثیه سرایی عباس حیدرزاده و حسن شالبافان، نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران بر پیکر شهید نیلفروشان اقامه شد.

مردم قم در این آیین با سردادن شعار‌هایی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی، بر ادامه راه شهدا و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی و محو این رژیم جعلی تاکید کردند.

سردار عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ۶ مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید و پیکر وی ۲۰ مهر کشف شد.

پیکر شهید نیلفروشان که عصر دوشنبه ۲۳ مهر از بیروت وارد بغداد شده بود، پس از تشییع در کربلا و نجف، برای ادامه مراسم تشییع، به تهران منتقل شد.

پیش از این اعلام شده بود در قم، مراسم تشیع سردار نیلفروشان برگزار می شود اما تنها مراسم بزرگداشت شهید در این شهر، همان وداع باشکوه شب گذشته عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی در صحن صاحب الزمان(عج) بود.

پیکر سردار نیلفروشان فردا پنجشنبه در گلزار شهدای تخت فولاد شهر اصفهان آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها