جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مادران با فداکاری کانون خانواده را حفظ کنند

سردار «کریمیان» گفت:مادران می‌توانند با محبت، توجه و فداکاری، فضای امن و آرامی برای فرزندانشان ایجاد کنند و به عنوان محور اصلی خانواده نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۶۹۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ - 16October 2024

مادران با فداکاری کانون خانواده را حفظ کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «قدرت الله کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در اولین رویداد رسانه‌ای بانوان (طنین) که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، به اهمیت نقش مادران در خانواده و جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: مادران می‌توانند با محبت، توجه و فداکاری، فضای امن و آرامی برای فرزندانشان ایجاد کنند و به عنوان محور اصلی خانواده نقش آفرین باشند.

وی تأکید کرد: تأثیرات منفی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برخانواده‌ها و بویژه جوانان، نیاز به توجه و دقت بیشتر در انتخاب محتوای تولید شده را یادآوری می‌کند.

سردار «کریمیان» ادامه داد: نقش مادری نه تنها در تربیت فرزندان بلکه در حفظ بنیان خانواده و ایجاد محیطی سالم و پرمحبت برای داشتن خانواده‌ای الگو و پر انگیزه نیز بسیار مهم است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) بیان داشت: موفقیت یک زن در عرصه‌های اجتماعی و حرفه‌ای نباید باعث شود اصل فدای فرع شده و نقش مادری‌اش تحت‌الشعاع قرار گیرد. نقش مادری باید همیشه در بالاترین جایگاه در میان سایر نقش‌ها باشد.

وی در ادامه افزود: موفقیت واقعی زمانی حاصل می‌شود که فرد بتواند در همه ابعاد زندگی‌اش تعادل برقرار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار