فرماندار شوشتر: دلیل حادثه در مجموعه صنعتی پارس پترو «بی‌احتیاطی» است

موسوی گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دلیل اصلی حادثه مجموعه صنعتی پارس پترو شوشتر، عدم رعایت ضوابط ایمنی در هنگام سوختگیری خودروی حمل سوخت بوده است.
کد خبر: ۶۹۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱ - 16October 2024

«سید محسن موسوی» فرماندار شهرستان شوشتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از مهار آتش در مجموعه صنعتی پارس پترو شوشتر خبر داد و اظهار داشت: از بین ۶ مصدوم این حادثه، ۲ نفر همچنان تحت درمان و مراقب‌های پزشکی هستند.

وی زمان دقیق بروز حادثه آتش‌سوزی در مجموعه پارس پترو شوشتر را ۲۲ شامگاه سه‌شنبه عنوان کرد و افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دلیل اصلی این حادثه، عدم رعایت ضوابط ایمنی در هنگام سوختگیری خودروی حمل سوخت بوده است.

فرماندار شوشتر: دلیل حادثه در مجموعه صنعتی پارس پترو شوشتر بی‌احتیاطی بوده است
موسوی ادامه داد: با توجه به اینکه مجموعه صنعتی پارس پترو شوشتر یک‌ واحد تولیدی در حوزه فرآورده‌های نفتی است، عملیات ایمن سازی و پاکسازی محیط هم‌اکنون درحال انجام است.

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: مهار آتش در این واحد صنعتی، ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه با مشارکت عوامل آتش نشانی و امدادی انجام شد.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه آتش سوزی پالایشگاه پارس پترو به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) انتقال داده شده‌اند و در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه هستند گفت: برای خاموش شدن این آتش‌سوزی ۲۵ خودروی آتش نشانی مشارکت داشتند.

این مسئول به شیطنت‌ها و شایعه پراکنی‌های اخیر رسانه‌های معاند هم پرداخت و یادآور شد: تمام بررسی‌ها، شواهد و قرائن حاکی از عدم رعایت ضوابط ایمنی در هنگام سوختگیری خودروی حمل سوخت بوده است و هیچ دلیل بیرونی برای این حادثه متصور نیستیم ضمن اینکه جزئیات حادثه را با تصاویر از طریق سایت فرمانداری در اختیار همه رسانه‌ها قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار