مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار فراخوان اولین جشنواره سرود دفاع مقدس خوزستان با عنوان «عصر ماندگار»

پاک گفت: این جشنواره با موضوعاتی همچون دفاع مقدس، مقاومت، خانواده‌های معظم شهدا، شهیدان و جانبازان، مدافعان حرم، مدافعان وطن و ایثارگران برگزار می شود.
کد خبر: ۶۹۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 16October 2024

انتشار فراخوان اولین جشنواره سرود دفاع مقدس خوزستان با عنوان «عصر ماندگار»«مهدی پاک» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از انتشار فراخوان اولین جشنواره سرود دفاع مقدس استان تحت عنوان «عصر ماندگار» خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: این جشنواره به منظور شكوفايي استعدادهاي فرهنگي هنري استان از طريق ايجاد انگيزه بيشتر و رقابت سالم تر با هدايت و نظارت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان جهت اجراي طرح تحول كيفي در سازماندهی و تشکیل گروه‌های سرود مردمی و دانش آموزی دفاع مقدس و مقاومت برنامه ريزي شده است.

وی افزود: این جشنواره با موضوعاتی همچون دفاع مقدس، مقاومت، خانواده‌های معظم شهدا، شهیدان و جانبازان، مدافعان حرم، مدافعان وطن و ایثارگران برگزار می شود.

پاک گفت: بخش های ویژه این جشنواره «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» خواهند بود  و هدف اصلی ما در این رویداد ترويج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت اسلامي، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به اجرای سرودهای فاخر وطنی و ملی، ایجاد حس غرور ملی و افتخار به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، عمومی سازی و مردمی سازی سرود دفاع مقدس و مقاومت در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه اسلامی است. 

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر نوجوانان و جوانان در عرصه های شعر و سرود انقلابی، ایجاد انگیزه به شاعران و ترانه سرایان جهت خلق آثار فاخر دفاع مقدس و مقاومت و ایجاد امکان حضور استعدادهای (فردی و جمعی)در مجامع، برنامه ها و جشنواره‌ها از دیگکر اهداف ما در این فراخوان است.

وی با اشاره به این که جشنواره در دو بخش محلی و تلفیقی برگزار می‌شود، افزود: گروه‌های آزاد، دانش‌آموزی و اقشار مختلف هیچ محدودیتی جهت شرکت در این جشنواره ندارد.

پاک یادآور شد: جزئیات بیشتر و دقیق تر جشنواره بزودی از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار