زارع‌زاده: مجامع بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیست‌ها موضع‌گیری نمی‌کنند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: مجامع بین المللی و حقوق بشری سکوت مرگباری نسبت به جنایات صهیونیست‌ها دارند و هیچ موضع گیری در قبال این جنایات نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۹۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ - 16October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «محمدحسین زارع‌زاده» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در تجمع بزرگ اساتید، پزشکان، کارکنان نظام سلامت و دانشجویان علوم پزشکی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان که امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار داشت: این تجمع به منظور محکوم کردن ظلم و جنایاتی است که در لبنان و فلسطین در حال رخ دادن است. شروع این جنایات از سال ۱۹۲۰ با حمایت استعمار پیر انگلیس و گروه‌های مدافع صهیونیسم آغاز شد و تا سال ۱۹۴۸ حمایت‌های بی‌نظیری را از آنها داشتند و ظلم و جنایات بسیاری را در فلسطین مظلوم مرتکب شدند. 

زارع‌زاده: مجامع بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیست‌ها موضع‌گیری نمی‌کنند

زارع‌زاده ادامه داد: این جنایات تداوم دارد و هر کسی را که در مقابل جنایتکاران صهیونیستی ایستادگی کند حذف می‌کنند. جنبش‌های متعددی در طول سالیان دراز شکل گرفته و هر روز مورد تعهدی و ظلم قرار گرفتند و با مرور این جنایات می‌بینیم که شخصیت‌هایی همچون شیخ احمد یاسین ترور شدند؛ این شخصیت‌ها همه مدافع مردم مظلوم فلسطین بودند. رزمندگان فلسطینی در ۲۵ مهر ماه سال گذشته به واسطه عملیات طوفان الاقصی در پاسخ به تعدی و ظلمی که علیه آنها صورت گرفته بود ارتش صهیونیستی را سر جای خود نشاندند. پس از این عملیات جنایات بیشماری را صهیونیست‌ها رقم زدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درخصوص این تجمع گفت: این دورهمی به واسطه این است که قواعد بین‌المللی در حفاظت از مراکز درمانی و جنایات صهیونیست‌ها نقض شده است. امروز سالگرد حمله به بیمارستان المعمدانی است که موجب شهادت بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان درمانی و کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی در این بیمارستان است. 

وی تاکید کرد: این جنایات در طول یکسال اخیر مکرر انجام شد و نمونه دیگر آن بمباران بیمارستان صحرایی و موقت هلال احمر ایران در سوریه است. پیشتر بیمارستان بعلبک لبنان مورد حمله قرار گرفت و مجامع جهانی حقوق بشر در سکوت کامل به سر می‌برند.

زارع زاده خطاب به رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: صهیونیست‌های جنایتکار بدانند این جنایات و دست و پا زدن آنها موجبات امنیت آنها را فراهم نخواهد کرد و آنها به زودی نابودی خواهند شد.

وی افزود: مردم مسلمان فلسطین و لبنان بدانند که نیرو‌های درمان و عرصه سلامت ایران یاری‌گر آنها بوده و خواهند بود و با فراهم شدن شرایط در کمک و یاری رساندن به آنها هیچ‌گونه کوتاهی نخواهند کرد.

زارع‌زاده با اشاره به سکوت مجامع حقوق بشری دنیا پیرامون جنایات صهیونیست‌ها گفت: مجامع بین‌المللی و حقوق بشری سکوت مرگباری نسبت به جنایات صهیونیست‌ها دارند و هیچ موضع گیری در قبال این جنایات نداشتند؛ لذا این تجمع در جهت حمایت از مردم مظلوم و بی گناه لبنان و فلسطین صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار