یادداشت/ غلامرضا بنی‌اسدی 

خونِ عباس را ده چندان با شما حساب می‌کنیم!

ما از خون نیلفروشان نمی‌گذریم. به ازای هر عزیزی که از ما گرفتید، بر شناسنامه فراوان از شما خط قرمز خواهیم کشید. این ماجرا، نه سوخت‌و‌سوز که دیر و زود هم ندارد. زود باشد که حساب همه خون‌هایی که به ناحق ریختید با شما حساب کنیم. دفتر و قلم را پیش از موشک‌ها آماده کرده‌ایم. زمان بزن در رو تمام شده است.
کد خبر: ۶۹۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 16October 2024

خونِ عباس را ده چندان با شما حساب می‌کنیم!گروه استان‌های دفاع‌پرس از خراسان رضوی- «غلامرضا بنی‌اسدی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ ایرانی‌ام، زاده بر پهنه پرافتخاری که تا همیشه پرافتخار سر به آسمان خواهد سائید.

زیست کرده بر سرزمینی که در اهدای زندگی به همه پیشقدم بوده است. ایرانی‌ام عبری، بلد نیستم اما می‌دانم و خوانده‌ام که همین قوم عبری زبان، موجودیت خود را مدیون ایران و ایرانی‌اند. من عبری نمی‌دانم. نمی‌توانم به زبان این قومِ آدم‌کش، کلمات را شمار کنم. پس به زبانِ ساکنان نخستینِ فلسطین و صاحب خانه‌های حقیقی می‌گویم، «أنتم تقاتلون قوماً عشقوا الشهادة.» به زبانِ حماسیِ فارسی تَکرار می‌کنم؛ شما در حال نبرد با قومی هستید که عاشقِ شهادت‌اند. قومی که به ایثار، قامت رشید کرده‌اند. با مردمانی که می‌میرند تا زندگی برای دیگران جریان داشته باشد. به اسارت می‌روند تا انسان- با هر عقیده و مذهبی- به آزادی که حق خدادادی اوست برسند.

شما مردانی از ما را کشتید که نیم قرن است دارِ خویش را به دوش می‌کشند. نیم قرن است به دنبال شهادت می‌دوند. شما عباس نیلفروشان را کشتید که همزاد شهادت بود همه نفس‌هایش. او از نوجوانی، تن‌پوشی بر قامت داشت که به شهادت روئین شده بود. وقتی همذاتِ شما صدام به ایران عزیز ما هجوم آورد، عباس همراه هزار در هزاران عباس دیگر سینه سپر کرد تا پشت خصم را به خاک بمالد. چنین هم کرد و چنین هم شد. اجازه ندادیم غباری از خاک وطن‌مان بر چکمه سرباز متجاوز بیرون رود. شما نیلفروشان و زاهدی و موسوی را کشتید که جان می‌دادند تا ایران سرفراز بماند.

همین دروغ دوگانه‌سازی‌تان را افشا می‌کند. شما فقط با جمهوری اسلامی کار ندارید، دشمنی پر کینه شما با ایرانِ بزرگ است. کتابِ «استر» شما را خوانده‌ایم. نیت مردم خاریِ «مردخای» شما را می‌دانیم. فتنه «پوریم» را از بریم. پیشینه ایرانی‌کشی‌تان را به خاطر سپرده‌ایم. ذات شما را می‌شناسیم و دروغ‌تان را باور نمی‌کنیم. شما نه با حماس و حزب‌الله و جمهوری اسلامی که با انسانیت دشمن اید. با انسانیت می‌جنگید. شما با کسانی که برای همه سعادت آرزو می‌کنند.

شما با زیبایی در ستیزید. این هم به خاطر خباثت نهادینه شده در باطن شماست که دنیا را بر مردمان جهنم می‌کنید اما بدانید جز جهنم جایگاهی نخواهید داشت. همین دنیا هم چونان پیراهنی زمخت و تنگ، خفه‌تان خواهد کرد. برای همه جنایت‌هاتان، تقاص پس خواهید داد. سخت و سنگین و نابودکننده. منتظر باشید. ما از خون نیلفروشان نمی‌گذریم. به ازای هر عزیزی که از ما گرفتید، بر شناسنامه فراوان از شما خط قرمز خواهیم کشید. این ماجرا، نه سوخت‌و‌سوز که دیر و زود هم ندارد. زود باشد که حساب همه خون‌هایی که به ناحق ریختید با شما حساب کنیم. دفتر و قلم را پیش از موشک‌ها آماده کرده‌ایم. زمان بزن در رو تمام شده است....

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها