بررسی ۸۵۰ پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید تهران بزرگ

سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، گفت: اداره کل تهران بزرگ در شش ماهه اول سال جاری ۸۵۰ پرونده متقاضی کمسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی را تعیین و تکلیف کرده است.
کد خبر: ۶۹۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ - 16October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد کمیسیون‌های پزشکی تعیین و تکلیف شده در تهران بزرگ، اظهار داشت: درشش ماهه اول سال جاری در اداره کل تهران بزرگ ۸۵۰ پرونده متقاضی کمسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی تعیین و تکلیف شده است.

بررسی ۸۵۰ پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید تهران بزرگ

وی افزود: در هر جلسه کمیسیون پزشکی بین ۴۰ تا ۸۰ نفر شرکت کننده داشت که از این تعداد عده‌ای شرکت کننده تجدیدنظر و عده‌ای دیگر نیز شرکت کننده بار اولی بودند که تعیین درصد، افزایش درصد، ابقا درصد و ارجاع به کمیسیون عالی از مواردی بود که در کمیسون پزشکی اداره کل تهران بزرگ مطرح و بررسی شد.

سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، با اشاره به کمیسون‌های مراقبت پرستاری خانواده، تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری علاوه بر کمیسیون‌های پزشکی، کمیسون‌های مراقبت پرستاری خانواده نیز تشکیل شده است که این در این کمیسون میزان حق پرستاری برای جانبازان، والدین شهدا، همسر و فرزند شهدا، همسر و فرزندجانباز دارای بیماری صعب و العلاج تعیین و تکلیف شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها