رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان خبر داد؛

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش در مناطق محروم کرمان

«آبادی» گفت: رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش همزمان با سایر استانها روز جمعه در مناطق محروم کرمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ - 16October 2024

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش در مناطق محروم کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی آبادی» رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و توسعه ورزشهای همگانی برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به ارج نهادن به مقام والا  و ارزنده شهدا  روز پنجشنبه ۲۶ مهر ورزشکاران کرمانی با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام خواهند کرد.

علی آبادی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش همزمان با سایر استانها در روز جمعه ۱۴٠۳/۷/۲۷  در یکی از مناطق محروم انجام خواهد شد. 

وی گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان  جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به مردم غزه و لبنان موکب در چهار راه باغ ملی به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان افزود: در این هفته جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران با همکاری هیئت پزشکی ورزشی و سازمان انتقال خون به جهت کمک به مردم غزه و لبنان خون خود را اهدا خواهند کرد.

وی ادامه داد:  اردوی راهیان پیشرفت جامعه ورزشی از دیگر برنامه های این هفته است که کنار سایر برنامه ها برگزار خواهد شد. 

علی آبادی خاطر نشان کرد:  برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدای ورزشکار و تجلیل از مروجین حجاب و مربیان و ورزشکارانی که حجاب برتر دارند از جمله برنامه های برگزاری در این هفته می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار