برگزاری محفل شعر «ندای هبه» در یاسوج

محفل شعر «ندای هبه» با محوریت بانوان مقاومت در یاسوج برگزار شد
کد خبر: ۶۹۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ - 16October 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «تاج گل اهلدشتی» کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) در حاشیه آیین محفل شعر ندای هبه، اظهار داشت: جنگ اصلی کنونی با اسرائیل جنگ شناختی است و نقش آفرینی اصحاب هنر و شاعران در این راستا بی بدیل است.
 
برگزاری محفل شعر «ندای هبه» در یاسوج
 
اهلدشتی افزود: این برنامه با حضور اصحاب شعر و بانوان فرهنگی به جهت ابراز انزجار از جنایات خبیثانه اسرائیل و آمریکا در منطقه و ابراز همدردی و اعلان آمادگی و نقش آفرینی در حمایت از مادران حماسه آفرین غزه و لبنان برگزار شد.
 
کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: وظیفه بانوان در این عرصه، بصیرت آفرینی در خانواده، جامعه و تقویت روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است و به طور قطع این امر در قالب‌های شعر و هنر بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.
 
اهلدشتی خاطرنشان کرد: در این محفل بانوان فرهیخته و شاعر استان با موضوع مادران مقاومت، اشعار خود را سرودند و در پایان مراسم در دفاع از مظلوم عالم هم عهد و هم پیمان شده و با ولی زمان خود مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار