نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسئله هنر در نظام تربیتی ما بسیار ارزشمند است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه مسئله هنر در نظام تربیتی ما بسیار ارزشمند است، گفت: با استفاده از انیمیشن می‌توان با الگو سازی، هنر را متعهدانه نسبت به واقعیت‌ها و حقیقت‌ها به میدان بیاوریم.
کد خبر: ۶۹۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸ - 17October 2024

مسئله هنر در نظام تربیتی ما بسیار ارزشمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در آیین افتتاح باشگاه‌ها و مرکز رشد رسانه، اظهار داشت: باید از پیشکسوتان عرصه هنر و صدا و سیما تقدیر کنیم، هنر با بازنشستگی تناسب ندارد، چرا که هنرمند همیشه در عرصه خدمت رسانی، تعهد به جامعه و انسانیت و مذهب باید حضور داشته باشد.

وی با تاکید براینکه امروز باید از هنر و تجربه پیشکسوتان در عرصه های مختلف بهره ببریم، افزود: استان همدان نشان خواهد داد که اعتماد به هنر استان در عرصه پویانمایی، اعتمادی به جا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با استفاده از انیمیشن می‌توان با الگو سازی، هنر را متعهدانه نسبت به واقعیت‌ها و حقیقت‌ها به میدان بیاوریم، گفت: هنر جهت دارد، اما حمایت از هنرمند است که می‌تواند این جهت دهی‌ها را به درستی به پیش ببرد و هنر را در اختیار آرمان‌های یک مکتب قرار دهد.

وی با بیان اینکه مسئله هنر در نظام تربیتی ما بسیار ارزشمند است، متذکر شد: باید از شهدا و ایثارگران عرصه مقاومت امروز یاد کنیم که در مقابل رژیمی کودک‌کش و جنایتکار ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار