فرماندار ایوان:

شهدا عزت و سربلندی برای نظام به ارمغان آوردند

«اکبری» گفت: شهدا با نثار جان شیرین و خون پاک خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۹۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴ - 17October 2024

شهدا عزت و سربلندی برای نظام به ارمغان آوردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حجت اله اکبری» فرماندار شهرستان ایوان به همراه «محمدحسن خورانی» رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از وشوکاران شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام ایوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

 
 «حجت اکبری» فرماندار ایوان در این مراسم با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهداست، اظهارداشت: شهدا با نثار جان شیرین و خون پاک خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

 «حجت اکبری»، افزود: جوان ورزشکاری که پرچم جمهوری اسلامی را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورد ادامه دهنده راه شهدا است.

 فرماندار ایوان ادامه داد:فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش‌ها است که هم زمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

«اکبری» افزود:مقوله ارزشمند ایثار و شهادت یکی از بارزترین خصوصیات ادیان الهی به‌ویژه دین مبین اسلام است. این فرهنگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی و در مواجهه با تهدیدات همه‌جانبه دشمنان اسلام، باهدف دفاع از اصول و مبانی اعتقادی، تحول ویژه‌ای را در نظام زندگی و فرهنگی مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها