مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

استفاده از ابزار‌های هنری، از راهکار‌های تاثیرگذار در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

روانشاد گفت: استفاده از ابزار‌های فرهنگی و هنری یکی از راهکار‌های تاثیرگذار در پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۶۹۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 17October 2024

استفاده از ابزار‌های هنری، از راهکار‌های تاثیرگذار در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای پژوهشی فرهنگ و هنر با اشاره به آسیب‌های اجتماعی احصا شده در برش فرهنگی استان، اظهار داشت: باید با اولویت‎ بندی این آسیب‎ ها، در راستای کاهش آن‎ها اقدام شود.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی‌بخشی در جامعه به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: بر این اساس برای نخستین بار در استان پویشی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی بین افراد جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود که جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بر لزوم ارتقای دانش جامعه با بهره‌گیری از زبان هنر تاکید کرد و گفت: توجه به مناسبت‌ها در عرصه ‎های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

روانشاد اضافه کرد: هفته کتاب، هفته فرهنگ عمومی و ۱۳ آبان از جمله این مناسبت ‎ها هستند که باید در راستای گرامیداشت‎ آن‎ها برنامه‌ریزی دقیق و درستی انجام شود.

وی افزود: قطعا توجه به این مناسبت‎ها در ایجاد و ارتقای همدلی و همبستگی، تقویت بنیه فردی و اجتماعی تاثیرگذار بوده و عاملی موثر برای انتقال هویت فرهنگی و تاریخی به نسل ‎های آینده است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها