پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت شهادت شهردار نبطیه لبنان

استاندار قم در پیامی، شهادت دکتر احمد محمود کحیل، شهردار نبطیه لبنان و خواهر خوانده شهر قم را در حمله رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ - 17October 2024

پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت شهادت شهردار نبطیه لبنانبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم با صدور پیامی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به شهر نبطیه لبنان را محکوم کرد و شهادت شهردار این شهر را تسلیت گفت؛ متن پیام تسلیت استاندار قم به شرح ذیل است:

«انعکاس خبر شهادت جناب آقای دکتر احمد محمود کحیل، شهردار جهادی و متعهد شهر نبطیه لبنان موجب تاسف و تالم گردید. «این خادم فداکار و پرورش یافته مکتب سید حسن نصرالله پس از تخلیه این شهر از مردم، به همراه نیرو‌های امدادگر در ساختمان شهرداری حضور داشت و تا پای جان برای انجام وظیفه ایستادگی کرد و در راهی که به آن اعتقاد داشت به شهادت رسید.

ایشان همواره علاقمند به استحکام و گسترش روابط و پیوند‌های عمیق بین دو ملت ایران و لبنان بود و برگزاری هفته فرهنگی قم در نبطیه لبنان بیانگر اراده حقیقی وی در جهت تحقق این هدف مهم می‌باشد.

بی تردید راه و آرمان دکتر کحیل در امتداد همان حقیقت جبهه مقاومت و مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله ادامه خواهد داشت و رویش‌های جدید حزب الله هر روز بیش از گذشته زمینه را برای محو کامل رژیم صهیونیستی فراهم خواهد کرد.

اینجانب شهادت قهرمانانه دکتر احمد کحیل، شهردار شهر نبطیه لبنان به عنوان یکی از شهر‌های شیعه نشین و خواهر خوانده شهر مقدس قم را به ساحت امام عصر ارواحنا له الفداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم مقاوم لبنان و شهر نبطیه، مردم شریف قم و همه دوستداران جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم و آرزوی پیروزی رزمندگان راه حق در مقابله با صهیون‌های جنایتکار را از خداوند متعال مسالت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها